Mesia lui Cezar – Conspirația romană care l-a inventat pe Isus

Documentarul Mesia lui Cezar abordează mai multe subiecte controversate: Cine a fost Isus Cristos? De ce nu există nicio dovadă arheologică a existenței sale? Cine a scris evangheliile și de ce la redactarea lor s-a folosit limba greacă și nu ebraica asau aramaica? Cum se face că centrul creștinismului este dintotdeauna la Roma? De ce primul papă și sfinții creștini timpurii au fost cu toții membri ai familiei romane conducătoare a lui Flavius Cezar?

Aceste film documentar este o incursiune spre identitatea reală a unui Isus Cristos pe care creștinătatea a fost păcălită să îl venereze timp de peste 2000 de ani. Cercetările recente cu privire la originile creștinismului explică, într-o ipostază cu totul nouă, ce este Vechiul Testament, cine este adevăratul Isus și faptul că „a doua venire” a lui Mesia este un fenomen care, de fapt, a avut deja loc. Informațiile prezentate în acest film documentar demonstrează că Isus Cristos a fost invenția Curții Imperiale de la Roma.

Potrivit filmului Mesia lui Cezar, scopul conducătorilor romani ai vremii a fost unul pur politic: să ofere o versiune a unui „Mesia pacificator”, ca alternativă la liderii revoluționari care zguduiau Israelul secolului primului secol al erei noastre și amenințau puterea Romei. Această descoperire se fundamentează pe similitudinile dintre evanghelii și opera istoricului evreu Flavius Iosefus, texte care au apărut consecutiv.

Unii dintre noi s-ar putea simți dezorientați de această analiză. Joseph Atwill, autorul cărții Mesia lui Cezar, pe care se bazează acest documentar, afirma:

„Cartea mea nu reprezintă în niciun fel o critică adusă credinței creștine contemporane. M-am simțit obligat să public rezultatele descoperirilor pentru că astfel am putea înțelege mai bine atât originile și scopul antisemitismului, cât și modul în care guvernele se folosesc de propagandă pentru controlul populației.”

7.41

Nota: 7.41/10 din 104 voturi

Alte filme interesante

FrankenSkies: Ce sunt dârele toxice de pe cer?

2017
10

FrankenSkies face dezvăluiri despre programele secrete de geoinginerie solară, de pulverizare de dâre toxice care ne afectează pe toți.

Societăți secrete: Moștenitorii Cavalerilor Templieri

2014
6.44

Documentarul examinează istoria și ritualurile societăților secrete, în încercarea de a afla adevărul din spatele legendelor ce care le înconjoară.

societati secrete mostenitorii cavalerilor templieri - featured

Ieșirea din umbre

2020
8.5

„Ieșirea din umbre” demască felul în care industria filmului și mass-media manipulează populația difuzând mesaje propagandistice.

Secretul: Dovada că nu suntem singuri

Secretul - Dovada că nu suntem singuri prezintă povestea unei scurgeri de documente guvernamentale care dovedesc că SUA au recuperat epavele unor OZN-uri.

  • Sa speram ca e mai documentata cartea decat filmul. Porcarie, pierdere de timp, incoerenta, informatie gresita….pe scurt: NU VA PIERDETI TIMPUL

    • ma indoiesc ca ai verificat tu daca este gresita sau nu :)))

      • daca nu este porcarie, pierdere de timp, incoerenta, informatie gresita… atunci spune tu (bb) ingratule ce este stiintific si adevarat in acel documentar ?

        • Iar te bagi tu „vierme indoctrinat”.Filmul este facut dupa o carte scrisa de un om de stiinta,comentat de cercetatori,istorici,OAMENI DESTEPTI baaa! nu de unu ca tine cu mintea in colturi.

          • Robertt1 spune:

            Om de stiinta? Pe bune? Ce universitate a absolvit? Ia cauta, sa vezi daca gasesti ceva.

          • deci scurt si simplu dumnezeu exista (autoputernicul)

            isus cu siguranta nu exista inventi ale oamenilor care se folosesc de dumnezeu fiu etc pentru a controla omenirea
            toate religile un mare mare fals e vb de bani = putere = control scurt si simplu.

          • Scurt, simplu si prost. Baza pe nimic. Numai ignorantii generalizeaza.

          • Religia e buna, daca e folosita cu buna credinta. Am audiat marturiile celor care au supravietuit inchisorilor comuniste, unde au fost condamnati pentru vinovatii fabricate si care au suportat orori nebanuite prin virtutea credintei in Cristos. Ca multi preoti sunt pacatosi si au doar o sursa de imbogatire in biserica, asta e omeneste! Cand omul ajunge la necaz, adica face greseli pe care nu si le poate ierta el insusi, acolo intervine refacerea legaturii cu Dumnezeu, dupa ce primeste pedeapsa cuvenita. Sa crezi ca a suportat Cristos pentru ca tu sa fii ferit de probleme e o smecherie! Dumnezeu e propria constiinta si infinitul cu regulile lui perfecte, care nu are nici inceput, nici sfarsit! Daca suntem nascuti in religia crestina, asta nu ar trebui sa insemne lipsa de respect pentru credintele altora, in speta evrei, musulmani, budisti, hindusi, etc. Prin niste sfinte conspiratii, inaintasi de seama, au nascocit niste credinte bune pentru oameni si e de la sine inteles ca e mai bine sa creada omul ca exista o recompensa ori o pedeapsa pentru o viata ajunsa la final! Anarhia e mai buna?

        • Ioan Vasile Calapar spune:

          Eugen , de ce jignesti fara discernamint si nu stai sa asculti la argumentele celor cu care discuti ?
          Intrebi pe cel pe care-l numesti ingrat ce este stiintific si adevarat in documentarul cu pricina , o intrebare pe care o iau in serios desi nu mi-e adresata dar la care incerc sa iti raspund pentru motivul ca ma simt si eu la fel de ingrat ca cel cu pricina ! De fapt suntem nu simplu ingrati ci de-a dreaptul prosti si asta doar pentru ca incercam sa lamurim niste limitati in ale intelectului cum e cu viata asta. Nu te supara dar esti saracut cu duhul, saracut tare de tot. Àdica tu te intrebi ce e stiintific in documentar, tu, tu esti paralel cu „stiintificul” , tu nu ai cum sa intelegi ca niste oameni incearca sa descifreze niste enigme ca sa ne faca pe noi mai luminati, tu esti posesorul adevarului suprem si nu ai nevoie de stiinta sau de oameni destepti.
          Nu te supara ca ti-am spus franc ce am pe suflet.
          O seara si noapte buna.

          • Domnule Vasile prof.ing. imi place cum combati chiar si fara amplificator de antena

    • Ioan Vasile Calapar spune:

      Alice draga , stai cam slabut cu duhul. Mai citeste si altceva decit Arici Pogonici.

      • Bravo d-le Vasile.Perfect de acord cu tot ce ati comentat.Dealtfel vad ca traiti intr-o tara si o societate bazata pe realitate nu pe doctrine.

    • Mintea oamenilor creaza imagini , reprezentari , idei ! In mileniul 3 – anul „domnului” 2021 -printr-o minima educatie si cultura ar fi normal ca oameni -normali- sa inteleaga evolutia religioasa a omenirii ! Toti ” ZEII ” au fost creati de mintea oamenilor fragili in fata bolilor, razboaielor, necazurilor vietii , incapabili sa suporte toate aceste suferinte ale naturii umane ! Parca Romania se intoarce intr-un fel de ” Ev Mediu” unde aceasta „BISERICA”- o sleahta de guri inutile si escroci, vrea sa aiba puteri tot mai mari !…Oricum: ” FERICE DE CEI SARACI CU DUHUL ” .

  • stiintific, este o aberatie – propaganda ateista proasta. in plus, traducatorul este un incult si un agramat.

  • NARCIS VASILE spune:

    UN DOCUMENTAR SERIOS CARE-ŢI PUN INTREBĂRI !SĂ MAI LUMINEZE ŞI PE BIGOŢII CARE CRED ÎN BASME CU MESIA RĂSTIGNIT ŞI ÎNVIAT DIN MORŢI !SĂ FIM SERIOŞI ŞI SĂ MAI CITIM ŞI FILOSOFIA GRECILOR ANTICI !!

    • cristian spune:

      E serios acest documentar pt ca te face sa auzi exact ceea ce vrei.In realitate este o poveste pe care ma indoiesc ca mintile de acum 2000 de ani ar fi putut sa o nascoceasca.Intradevar,pierdere de timp.

      • Ioan Vasile Calapar spune:

        Ha, ha ,ha ! Cum ai zis ? ” mintile de acum 2000…..” ,?!
        Glumesti ? Adica mintile noastre de acum sunt mai luminate decit ale alora de acu’ doua milenii ? Te inseli amarnic . Geometria e gata de vreo 2000 ani, aritmetica , la fel, astronomia are bazele puse de pe acele vremuri, multe alte treburi vin de pe atunci gata puse pe ipadul nostru ce ne da, iti da (!) iluzia ca suntem destepti .
        Cristian, desfunda-ti mintea

    • Nacis Vasile… mai tembelule du-te si ascunde-te, nicio creatura inteligenta nu pune la indoiala existenta lui D-zeu deoarece maretia Lui, intelepciunea Lui si puterea Lui se vad lamurit daca te uiti cu bagare de seama la lucrurile facute de EL.
      Vierme ridica capul si priveste in sus apoi puneti inrebarea cum au venit in existenta toate aceste lucruri fara ca sa existe o prima cauza inteligenta, mult superioara oricarui om si mai ales unui vierme vremelnic ca tine…

      • Si tu esti crestin?de fapt DA.Exact asa sunteti cum ai descris in comentariu.Niste viermi indoctrinati.

      • Citeste cartea Formula lui Dumnezeu si vei afla! E drept ca ai nevoie de cunostinte solide de istorie, geografie si mai ales MATEMATICA, FIZICA si CHIMIE!

  • Pacat de subtitrarea proasta. In rest fiecare e liber sa creada ce vrea si in ce sau cine vrea. Adevarul absolut nu il stie nimeni.
    Cum ziceai aura? Crestinismul a tinut inima si sufletul UMANITATII 2000 de ani? Musulmanii, budistii si alte religii nu fac parte UMANITATE?

  • Ioan Vasile Calapar spune:

    E o chestie evidenta ca religia nu are legatura cu Dumnezeu. Religia e unelta perversa a cuceritorului, religia e o blasfemie adusa Divinitatii . Filmul este un documentar stiintific, filmul e o incercare de a scapa lumea de ignoranta si supunere neconditionata fata de niste indivizi manipulatori si perversi. Dumnezeu , vezi Newton ,Dumnezeu e Universul, e matematica si fizica cu legile lor universale infailibile, Dumnezeu ne-a dat stiinta ca sa il descoperim si sa fim destepti. Un Dumnezeu bun nu isi ameninta fiii pentru nesupunere si nici nu prezice un sfirsit.
    Consider, neinspirat de dumnezeul meu pamintesc pe nume Isaac Newton, ca un om intr-adevar destept nu poate fi religios precum nu poate nici apartine unui anume partid politic. Newto sustinea acelasi lucru.
    Popii sunt politicieni, ei incearca sa convinga lumea ca partidul lor, ma rog, religia lor e cea dreapta si de fapt singura aducatoare de adevar. Politicienii sunt popi, ei se modeleaza dupa dorinta omului simplu fortindu-i acestuia increderea ce il va duce in final la putere.
    Fara sa doresc , jignesc multa lume cu ceea ce zic . Si din cauza asta mai zic ceva: un om destept Trebuie sa creada in Dumnezeul Universal dar treaba sa lupte impotriva religiilor. Sau sa fie neutru. Daca nu, nu e destept . E un schimb slab si fara respect oentru adevaratea Divinitate.

    • nikollaus spune:

      FOATE OBIECTIV COMENTARIUL TAU.RESPECT.
      EMINESCU SPUNE IN POIEZIILE LUI PRECUM CA RELIGIA E O FRAZA INVENTATA PENTRU A SUBJUGA SI CONTROLA MASELE DE DOBITOCI

  • Religiile au fost create k sa-i dezbine pe oameni asa ne spune un invatat celebru Jiddu Krishnamurti care a fost si in Romania si indiferent dk a existat sau nu Isus , Dumnezeu ne-a dat puterea de a iubi si a evolua prin iubire si noi k fiinte umane sa fim in permanenta in starea de iubire opusul starii de frica stare care ne opreste evolutia noastra mentala si sprituala . Normal k nu avem cum sa evoluam si sa fim fericiti atit timp cit cei ce conduc lumea ne tin intr-o permanenta stare de tensiune prin manipulare la mai multe niveluri . N-avem cum sa fim fericiti atit timp cit mass media ne invadeaza cu viata personala a unei persoane sau cuplu , ne calcam in picioare s-atingem vedeta preferata muncim prosteste fortati de capitalism si dorintele noastre materiale care ne dau doar iluzia de moment ( o doza de adrenalina si nimic mai mult ) si suntem indobitociti prin filme care cultiva ura ,violenta , si razbunarea / cititi Matricea Divina a lui Gregg Braden care imbina stiinta cu religia dar se refera la Dumnezeu si la acea Constiinta Divina de la care a pornit totul vedeti ultimele descoperiri despre puterea gindurilor noastre si efectul emotiilor sunt multe descoperiri despre cum functioneaza Universul si o groaza de carti care ne spun ce rol avem de la Dumnezeu .

  • parerea mea este k dk exista Isus el este o fiinta la un nivel mult superior noua care nu mai e nevoie sa intre in dimensiunea fizica in care suntem noi el este deja intr-un plan astral incare noi nu avem acces deci sunt fiinte astrale care sunt pe o frecventa de vibratie superioara pe care noi nu o percepem la fel si Budha iar adevarata credinta trebuie sa fie iubirea intre oameni si armonia cu Mama Natura indiferent de culoarea pielii ,de etnia de care apartinem dk vrem sa ajungem si noi sa parasim aceasta dimensiune care ne tine blocati si in suferinta .

    • Ok…bine ca ma-i luminat si pe mine….doar putin….Am o intrebare …
      Cu ce se ocupa persoana asta acestrala in timpul zilei de fapt….ce face el
      acolo…..? Din punctul meu de vedere biserica si Mesia nu sunt decit o excrocherie…..daca toti asteptam sa ne dea ,,domnul” o sa crapam de foame…

  • Ioan Vasile Calapar spune:

    Nu ati citit , se pare , emailul in care va apreciam cumpatarea si modul civilizat in care ,practic , m-ati pus la punct pentru niste cuvinte cam dure pe care vi le-am adresat. Veniti deci si va dati arama pe fata insultind si jignind. Pacat…
    Accept orice, sa fiu ironizat sau criticat imi chiar place , ador dialogul si cum prea bine vedeti v-am acordat timp pentru asta. Nu accept inca bataia de joc si ignoranta. Integralele de care sunt convins ca ati auzit la televizor sunt unelte dumnezeiesti de rezolvare a misterelor vietii iar titlu de prof ing cred ca va deranjeaza tare mult cind cineva il poseda.
    Sunteti agramata , dezlinata in idei si asta ma face sa pun un punct discutiei noastre. Imi. plac oamenii destepti cu care pot comunica si avea discutii contradictorii. Ati scos coltii de indata ce mi-am exprimat ideile mele , colti tociti si moi dar colti. Voi cei cu pledul religios tras peste ochi nu suportati dialogul si evoluitia , asta e ceea ce ma face sa imi fie mila si in acelasi timp frica de voi.
    Sfaturi : pune mina pe gramatica, scrie cu carbune pe pergament , lasa dialoguri pretentioase celor ce le fac fata, citeste , citeste, citeste . Crede in Dumnezeu si nu in timpenii.
    Spor la treaba.

  • Mihai Popa spune:

    Perfect bilingv englez-român prin natura meseriei mele pe care o practic de aproape 50 de ani, pot confirma ca subtitrarea este cât se poate de corecta, mai ales tinând cont de faptul ca este facuta totdeauna în mare graba. Nu stiu pe ce se bazeaza cei care pretind ca este proasta, nu pot decât sa ma îndoiesc de competenta lor.
    Cu stima, Mihai Popa

  • marian pirvu spune:

    Incredibil cum pot acesti asa zisi specialisti sa deformeze realitatea !!! Cica nu exista probe arheologice care sa ateste existenta Domnului Iisus, ca si cand alte existente de acum 2000 de ani ar fi atestate ! Stie cineva unde sunt urmele arheologice ale lui Alexandru cel Mare, Cezar sau Burebista? Nimeni! Totusi ei au existat. Sunt penibili, pur si simplu, autorii acestui film. Ei pretind ca au aflat sursele antisemitismului. Or, tocmai cu astfel de minciuni, poti genera ura si nestiinta transformata in mit.
    Oricum, trebuie sa fii bolnav rau incat sa sustii ca Mesia ar fi fost Titus, imparatul roman, neexistand nicio legatura intre el si crestinism.
    Pacat ca acest site se degradeaza cu astfel de elucubratii ….

  • laurentiu spune:

    nu exista nici o dovada arheologica? nici nu trebuie asa ceva, ca daca ar fi atunci Isus nu ar fi fost Yahweh adica Domnul Slavei, El a inviat si a fost inaltat la Cer.
    Centrul crestinismului ca religie ( sistem religios) este la roma caci acolo este scaunul de domnie al satanei, si puterea lui a dat-o ucenicului sau papa (antihristul) dar Evanghelia mantuirii vine din Ierusalim, si se va intoarce la Ierusalim, este diferenta mare, dar ca sa se implineasca ce este scris , si anume ca in vremile din urma vor veni batjocoritori plini de batjocuri… , asa ca este trist, dar trebuie sa fie asa.
    Mesia nu este o inventie romana, gresit, ptr ca venirea Lui este fagaduita de acum 6000 de ani ,dn Eden, dar o inventie a romanilor mai bine zis a bisericii romane este islamul un aparat de executie a lucrurilor murdare ale lor , sunt multe de spus , nu am vizionat filmul documentar si nici nu merita vazut , m-am lamurit din scurtul reportaj scris.

    • Ομολογητής της Αλήθειας spune:

      Dovezi arheologice sunt destule, stai linistit. Cauta si vei afla!

  • laurentiu spune:

    Pe Isus acum 2000 de ani cand era aici pe pamant L-au putut vedea toti oamenii, si criricii erau acolo, dar dupa invierea Lui nici un necredincios , nici un critic nu L-a mai vazut ,ci doar cei ce-L credeau si IL urmau, ceilalti, nu au mai avut acces, ptr ca Dumnezeu nu face nici o demonstratie necrediciosilor

  • propaganda probabil evreiasca
    Documentarul se vrea a fi o dezbatere cu medote stiintifice dar nu este prezentata si opinia reprezentantilor bisericii crestine (sunt teologi de mare valoare). Majoritatea aspectelor prezentate sunt speculatii (se pare ca …, eu cred ca …, cel mai probabil …)
    ESTE PROPAGANDA PURA. QUI PRODEST ???
    Cui foloseste, cine are de castigat ???

  • Este lupta evreilor sionisti de a distruge crestinismul,aducând in scena tot felul de pseudo experți. Cine are nevoie de ei? In fond,noi credem in Dumnezeul unic,care ne-a trimis invatatura iubirii prin trimiși lui ,trimiși aleși care se pot chema Isus,Buda,Zamolxe,Zoroastru…..important este mesajul pe care l-au transmis si impactul pe care la avut si- l are in continuare in educarea maselor.Este clar ca toți au fost deosebiti,aleși datorită calitatilor lor deosebite…..restul…e diversiune a iluminatilor sionisti!

    • de ce totdeauna sionistii sunt de vina pentru orice? tu Olga sti ce este un sionist? eu iti explic=unul cre-si iubeste patria;tu nu-ti iubesti patria?
      da si eu cred ca D-zeu este unic si trebuie sa-l respectam si sa filtram cea ce facem si dam din gura de trebuie de nu

  • Condiția umana este reluata in fiecare individ; ne naștem la fel de mici si sumar dotați. Suntem preluați de mediu: familie, stat, scoală, biserica. Cu povesti de adormit copiii ni se spala creierul si suntem încurajați sa accesam FONDUL CULTURAL MONDIAL (tot ce a produs gândirea umana). Învățarea este o munca istovitoare si ne ocupa întreaga viata. Numai cei ce trăiesc suficient pot ajunge înțelepți dovedind prin rezultatele deciziilor propuse. Cei mai multi oameni sunt copleșiți de imensul efort si se alătură mulțimii ignoranților constatând ca este mai bine sa nu te implici. Participarea in corul bisericii cu: da-ne Doamne este izbăvirea celor multi.

    Puterea manipulează masele ignorante si semidocte.

    • valentin spune:

      Esti unul dintre putinii care au avut curajul de a-si ridica valul de pe ochi. RESPECT!

  • Din nefericitre controlul populatiei lumii,se bazeaza pe dezinformare.Crestinismul a fost o inventie negresit ! aceasta inventie bine ticluita a strans turma,pentru a fi controlata din umbră !

    • Robertt1 spune:

      De unde stii tu ca nu esti dezinformat?

      • De unde stii tu ca nu esti tu dezinformat?! … in film apar destul de multe conexiuni … sa le spun .. ciudate

        • Ομολογητής της Αλήθειας spune:

          Daca dupa doua documentare ai impresia ca stii ceva…

          • A Serious Man spune:

            probabil dupa o singura biblie afli totul….

  • Robertt1 spune:

    Alt instrument de pacalit naivii. Din cand in cand se gaseste cate un „destept” fara nici o pregatire in domeniu care incearca sa starneasca un mic scandal ca sa i se vanda cartea si filmul.

    • Ai ceva impotriva filmului?! .. ma refer la dovezi.

  • Mike Turk spune:

    Ma simt asa de manipulat. Stati sa imi reglez antenutele, ca sa pot auzi mai bine ordinele celor care au „inventat” religia! Vai si amar de libertatea voastra, cand se vor dezlega legaturile vietii acesteia!

    • Ομολογητής της Αλήθειας spune:

      Si tu crezi ca te-ai luminat brusc? :)) Doar dupa ce ai vazut un documentar? ! Pai daca vezi in altul ca daca mananci kk iti face bine la dantura, tu te pui fara sa comentezi, sa faci intr-o farfurie si sa servesti, nu? Oilor!

  • Dumnezeu e un concept. Pornim discutia de aici daca este cineva interesat

    • Concept teoretic ce nu are corespondent practic. Poate Dumnezeu semnifică legile universale ale evoluționismului, cercetate de diferite ramuri ale științei și care ne-au ”avansat” pe noi ca oameni! În fond ce e omul? E o făptură bio-psiho-social-istorică și culturală:

  • tot nu inteleg care e miscarea cu raspunde si distribuie

  • aaaaa aia cu face buc si pasarele,, gata, m-am prins

  • Dumnezeu esti TU ca fiinta umana tampita si nestiutoare. De aia il cauta toti si nu pot sa il vada. Nu stiu unde sa se uite.

    • Ομολογητής της Αλήθειας spune:

      Bine Zeule. Sa va trimit un psihiatru?

  • Nu va obositi sa raspundeti. Oricum am receptionat totul inainte de a va gandi sa deschideti calculatorul

  • Tanasele Cosmin spune:

    Daca mintea nu va ajuta sa intelegeti documentaru asta, de ce dracu va mai uitati la ele?

  • Mi-e foarte greu sa imi exprim parerea,dar o sa incerc.Iisus a existat,Dumnezeu exista,numai ca niste „destepti” fac tot posibilul sa ne faca sa credem ca Dumnezeu nu exista,secta lor poarta numele de Iluminati sau Francmasoni,iar Vaticanul(cu tot ce are si insemna) e doar un pion! Nu la Roma e credinta,nu in biserici a predicat Iisus ci in lacasuri de cult! Haideti sa deshidem ochii si sa incercam sa ne unim fortele,nu sa ne contrazicem in comentarii 🙂

    • ceva a creat acest tot care exista eu zic ca acel ceva e DUMNEZEU voi trancaniti pana va cad tastele….

    • Иллюминаты spune:

      Daca tot ti-e asa de greu scuteste-te pe tine de efort si pe noi de elucubratii.

  • Investiga spune:

    Acest documentar ignora un fapt istoric binecunoscut, si anume ca Inainte de Vespasian 69 E.N, Imparatul Nero a inceput persecutia crestinilor in 65 E.N. dand vina pe acestia pentru incedierea Romei, ceea ce implica existenta acestora pe cuprinsul Imperiului Roman cu 4 ani inainte de domnia lui Vespasian.
    Eu cand vad un astfel de documentar care creaza controverse incerc sa verific informatiile prezentate, iar cele scrise mai sus mi-au sarit in ochi.

  • …revoluția franceza spunea libertate, fraternitate, egalitate. A fost suficient? A lipsit ceva? Da a lipsit moralitate. Astfel piața Bastiliei nu ar fi fost umplută de sânge, nu ar fi fost pusă zeița rațiunii o prostituata si mai cu seama nu s-ar fi pus bazele ateismului modern cât si comunismului. Asa ca in argumenta pararea noastra este indicat sa folosim si un spirit bun!
    Din punctul meu de vedere cei care susțin teoria evoluționistă, care apropo este o alta religie, nicidecum știința-știința se demonstrează, aduc ca argumenteperiade interminabile de timp cât si lipsa de cunoatere. Pe acest fond s-a inventat aceasta poveste care suna cam asa: cu mult timp înainte era un cimitir de mașini, toate împrăștiate si care mai de care mai stricate. Intr-o zi a venit o tornada si in mod miraculos a rămas un Boing 747, gata de zbor.
    Noi căutam de multe ori minunile acolo unde nu sunt sau unde nu avem acces. Corpul uman este poate cea mai mare minune. Întreaba un doctor si-ți va spune ca sunt mecanisme ireductibile care nu pot evolua daca nu sunt proiectate dintr-o data: articulația genunchiului, ochiul.
    A nu crede in Dumnezeu inseamna a fi un adevarat credincios. Cu toate dovezile care exista in favoare existentei lui Isus si a creației, ai nevoie de mai multă credinta in a fi ateu.
    Eu cred ca ar trebuie sa nu fim ignoranți si sa studiem dovezile si de-o parte si de alta. Cineva mai jos vorbea despre educație. Ea nu trebuie redusă la ce cred eu sau la cum imi este avantajos. Fiecare drum are doua santuri, asa ca ușor putem cădea intr-o extrema sau alta. Pentru asta eu sugerez o introspecției sinceră in conștiința fiecăruia si disponibilitate de a afla. Daca educația ni se pare scumpă, ignoranta costa mult mai mult…

  • Isus spune: „Toţi cei ce au venit înainte de Mine, sunt hoţi şi tîlhari; dar oile n-au ascultat de ei.” John 10:8 Religiile pagane se pretind, la ora actuala, ca fiind la originea multor elemente esentiale din crestinism, cum ar fi nasterea lui Isus din fecioara, rastignirea, moartea si invierea lui Isus etc., iar in ultimul timp, dupa cum se vede, intreaga viata a Mantuitorului. In realitate paganismul a preluat aceste elemente din crestinism, si le-a pretins ca fiindu-i proprii, pentru ca sa poata ulterior a prezenta crestinismul ca pe-o mixtura de elemente si principii pagane. Adevarat este, in acelasi timp, ca in ultimele 17 secole, Roma pagana a luat fata crestina, imbracand principiile paganismului cu haine pretins crestine. Aceasta noua si iscusita contrafacere confera argumente multiple paganismului pentru pretinderea intaietatii. In fond lucrurile sunt foarte simple: Isus ne prezinta Dumnezeul creator si iubitor, slujitor, salvator si restaurator al vietilor noastre, iar toti oamenii sunt frati. Legea Sa este prezentata ca fiind transcrierea caracterului Sau, codul de conduita morala al Imparatiei Sale si norma de apreciere a caracterului nostru, pasaportul nostru pentru viata sau moarte vesnica. In paganism, omul muritor, chip de lut, cauta a pretinde pozitia lui Dumnezeu, a retranscrie principiile cerului pentru zona lui de interes, si a le folosi in interesul lui propriu; pretinde a detine cheile vietii si ale mortii fata de ceilalti, carora le pretinde supunere neconditionata, iar importanta transformarii caracterului dupa Chipul Divinitatii, avand la baza cunoasterea si copierea vietii Mantuitorului, este inlocuita cu ideea de formule magice si cunostinte oculte, iluminatoare si eliberatoare.

    • Scuza-ma…..dar sunt elemente sumeriene…or sumerul este cea mai veche religie.Sooo…invalid pentru mine.

  • oricum cearta voastra nu are importanta ,totul este sa gandim fara frica si remuscari .Pe vremuri sa intamplat tot felul de minuni,dumnezeu vorbea cu oamenii,dadea sfaturi trimitea ingeri vizibili,dar in zilele noastre de ce nu mai sunt minunile acestea????de 2000 de ani nu mai exista minuni si ingeri semne divine….este clar ca acest documentar sa fie luat in seama .Cred ca la cat de neimportanti suntem in aceasta lume ,parerea noastra este zero…fiecare crede dupa posibilitatea si dupa cantitatea de desteptaciune care il are in bibilica.Eu nu mai cred nici in mine,ce sa mai cred in niste tampenii scrise de niste anonimi sau asa zisa biblie.Eu cred ca politica este la baza prin obtinerea Puterii si manipularea oamenilor simplii ,cum altfel decat prin RELIGIE

    • REalistul spune:

      cum nu exista minuni? esti orb? in fiecare au loc 2 minuni : apa iordanului o ia la amonte , LUMINA si numai, cand patriarhi ortodoxi fac slujba trebuinciosa impreuna cu preotimea.
      Sa nu uita de minunile celor ce postesc si se roaga fiind atinsi de boli care le devasteaza trupul, multi videcandu-se miraculos

      • Petre Claudiu spune:

        Sa nu uitam de minunile in care copiii mor de foame , sa nu uitam de minunile in care preotii se imbogatesc banul fiind „raul” , sa nu uitam de minunile in care oamenii bolnavi isi revin dar stai isi revin doar cand ajung la spital sau de minunile cu care e pacalita populatia zi de zi…. Sa nu uitam de aceste minuni.

  • cristina spune:

    ai dreptate marius ,credinta este o imaginatie al sufletului care sa dezvoltat sute de ani ,autorii originali fiind niste oameni anonimi si totul sa transmis din generatie in generatie cu un singur scop.!!!MANIPULAREA AUTOMATA A OAMENILOR !!!!!

  • Frumos filmul , dar eu fiind rob al lui Dumnezeu nu am decat sa ascult de preotii mei ortodocsi . De … fiecare … de fapt Dumnezeul nostru.Iisus Hristos ne-a spus foarte clar exemplul cu semintele , pe unele le mananca pasarile , altele rodesc intre balarii si vor fi mai tarziu ” sufocate ” , si doar o parte ajunge sa rodeasca .

  • Maxim Gagea spune:

    In orice caz crestinismul a luat-o razna! Cum poti sa crezi ca Dumnezeu (reprezentat de Isus Cristos ) , CREATORUL UNIVERSULUI INFINIT…. a iesit din vaginul unei muieri ( fecioara Maria ) ? ; Daca va exista ” o judecata de apoi „, dupa moartea fizica, cum poti sa crezi ca inchinarea la icoane, statui si alte chipuri cioplite de om, sau inchinarea la ciolanele unor cadavre de oameni ( denumite moaste ), etichetati de alti oameni ( preoti) drept sfinti te vor ajuta sa ajungi in rai ?; Biserica a devenit politica de stat a Imperiului Bizantin, tot prin intermediul unei muieri – Elena, mama imparatului Constantin… ca sa apere interesele clasei de stapani…

  • ElfulDePadure spune:

    Acest film a fost facut pentru crestinii cu ochi bovini din SUA.

  • „EDUCATIA costa mult , dar ignoranta costa si mai mult”…. O Romanie ce se intoarce intr-un fel de Ev Mediu religios propagat cu multa dibacie de canalele (canaliile) TV -unde primeaza doar BANUL. Oamenii de stiinta , liber cugetatorii ( ti- e frica sa mai spui ATEU ) care ar sustine idei ale EVOLUTIEI Universului si vietii NU MAI APAR LA TV !!! Doar popi, ” sfinti „, maici, biserici, parastase , liturghii , ” credinciosi „, etc. , adica toate ” gurile inutile ” care si ele au dus la ” Caderea Imperiului Roman ” ( remarca nu-mi apartine ! )… Mai departe : Romania -” Gradina Maicii Domnului ” ??? … ” Sfantul ” Constantin cel Mare ? = un ucigas care si- a ucis sotia in baie si toate rudele. pana la gradul 4 ! Acest criminal ” sfant” a finalizat doar opera flavienilor …Stefan cel Mare si „” Sfant ” a taiat la boieri tradatori- crestini pana a facut febra musculara ! ….Zeii au fost creati de oameni dupa chipul si asemanarea lor. Si grecii , romanii, egiptenii, babilonienii, aztecii , crestinii, chinezii, japonezii, etc. TOTI au avut si au zeii lor : oamenii sunt liberi sa creada (pasnic) in ce vor . Dar nu ameninta si nu jigni ! …Un psiholog francez a spus : ” Credinta religioasa este o PSIHOZA IN MASA si nu este considerata boala doar pt. ca un numar prea mare de oameni sufera de ea ” . Un senator american spunea : ” Daca D-zeu ar exista l-as da in judecata pt. toate relele pe care le-a lasat pe Pamant „….Ferice de cei saraci cu duhul !…Eminescu prin versuri scurte a fost sociolog, politician, fizician , istoric, etc. Tot ce a scris e valabil si zilelor noastre : minciuna, fatarnicia, hotia , exploatarea , indobitocirea, ignoranta , frica de ” d-zeu ” si …dragostea…Si acum TAINA :” Cel ce va manca din trupul meu si va bea din sangele meu va avea viata vesnica ” (!!!) .CE ESTE MAI ODIOS SA MANANCI CARNE SI SANGE DE OM ?! Adica sa fii CANIBAL …Si ca final : ce este vesnic ?! – NIMIC, nici Soarele , nici planetele, nici Galaxia,…Singura ” credinta” este EDUCATIA , a fi constient ca esti OM supus legilor si vicisitudinilor naturii si in final …mortii vesnice – adica , CREDINCIOSILOR , devii materie ” moarta ” …In scoala ar trebui studiata doar „Istoria religiilor ” , dar nu indoctrinarea religioasa .( PUNCT) .

    • bv dle Darwin,perfect de acord cu cele spuse de dvs,mi ar placea sa corespondam,cind auzi ce timpenii spun aici citiva …..telectuali .te apuca plinsul,de ce oare or comenta fara a fi deschis o carte in viata lor?

  • Problema cu teoria asta este că nu poate explica martiriul apostolilor, în condițiile în care existența lor reală nu poate fi negată. Totuși, nimeni nu moare pentru o minciună pe care tot el a inventat-o. Pavel a fost executat de către romani la Roma. Dacă romanii au inventat creștinismul de ce tot ei timp de două sute și ceva de ani au tot omorât la creștini? Nu merge, da.

  • >